Як оформити повернення

  1. Заповніть усі поля форми заявки на повернення на нашому сайті
  2. Вкажіть замовлення та номер позиції
  3. Виберіть час прибуття кур’єра

Повернення якісного товару

При поверненні якісного товару ми компенсуємо тільки вартість товару. Вартість доставки не компенсується. Те саме діє і на часткове повернення якісного товару – вартість доставки також не компенсується.

Ви можете повернути товар або все замовлення, якщо воно відповідає наведеним нижче вимогам.

Обидва предмети та його упаковку слід зберігати в початковому стані
Підтвердження ідентифікатора та факту покупки та її умов (товарний або касовий чек)
Заявка на повернення повинна бути подана протягом 14 днів з моменту покупки.
Товар, що повертається, не входить до списку товарів, що не підлягають поверненню.

Повернення дефектних товарів

Ви можете повернути дефектний товар із повним відшкодуванням вартості замовлення та витрат на доставку. У разі часткового повернення вартість доставки не компенсується.

Ми вважаємо товар бракованим, якщо він відповідає одній із наступних умов: речі з неправильним артикулом, кольором, стилем, якістю, розміром.  Відмінності в оформленні та елементах дизайну не будуть вважатися показником неякісного товару.

Повернення коштів здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту отримання нами поверненого товару, ви отримаєте відповідне сповіщення електронною поштою. Якщо відшкодування відбувається на банківський рахунок, період відшкодування може бути збільшений через умови обробки платежів банку. Зв’яжіться зі своїм банком, щоб дізнатися більше.